Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Mάτια...

Πως νοιώθω κάτι μέρες σαν αυτή όταν σκέφτομαι παράξενα πάλι…. Νοιώθω σαν ένας άνθρωπος που χρόνια περίμενε το λεωφορείο μα μόλις το είδε δεν ανέβηκε επάνω….έτσι απλά ….υπακούοντας σε μια φωνή που τον προκαλούσε να κάνει το αντίθετο…. (από ένα κίτρινο τετράδιο….)



Μάτια παντού, βλέμματα, εκφράσεις…… ψυχές. Λόγια πολλά, λόγια του αέρα, ή λόγια σημαντικά, χορεύουν σαν μελωδίες επάνω στο πεντάγραμμο της ρουτίνας μου….Κι εγώ σκέφτομαι μάτια….παντού μάτια….
Μάτια περήφανα, μάτια γεμάτα κακία, μάτια γεμάτα καλοσύνη, μάτια γεμάτα κατανόηση ή γεμάτα επιμονή….
Υπάρχουν όμως και κάποια μάτια που δεν ανήκουν σε καμία κατηγορία, ακριβώς όπως και οι κάτοχοί τους. Μάτια κρυστάλλινα, γεμάτα μυστήριο, γεμάτα κλειδωμένα μυστικά…. Απολαυστικά, απόμακρα και προκλητικά μαζί, ζεστά και παγωμένα, οικεία και ξένα. Γι αυτά τα μάτια θα σας γράψω λίγα λόγια απόψε. Λόγια που μπορείτε εσείς να τα βαφτίσετε με τη σειρά σας όπως επιθυμείτε, εγώ πάντως (το καλό που σας θέλω) θα τα βάφτιζα άκρως ενδιαφέροντα. :ρ

-Γιατί τα μάτια σου είναι έτσι; Γιατί είναι τόσο παράξενα;
-Είναι απλά κανονικά μάτια…τίποτα λιγότερο… τίποτα περισσότερο.
-Όχι δεν είναι, έχουν κάτι μέσα τους, κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω….είμαι μονάχα πέντε ετών.
-Είναι απλά μάτια σου λέω……σταμάτα…..πήγαινε να παίξεις…

-Τα μάτια σου έχουν κάτι… κάτι που με κάνει να θέλω να γράψω για εκείνα…κάτι μαγικό….
-Χα καλά ΟΚΚΚ, πήγαινε τώρα να παίξεις ποδόσφαιρο χαζό δεκαπεντάχρονο.. δεν έχω χρόνο για σένα……

-Έγραψα κάτι….καθώς κοίταζα τα μάτια σου.. ελπίζω να σου αρέσει..
-Ευχαριστώ πολύ σίγουρα θα μου αρέσει….φίλησέ με…..
- Πες μου σου άρεσε;
-Ναι ,,,,απλά είσαι λίγο παράξενος για 19 ετών παιδί….ήθελα να σου πω πως χρειάζομαι χρόνο για μένα…σ’ ευχαριστώ για όσα μου χάρισες… μπορούμε να μείνουμε φίλοι αν θες….

Ξαναβλέπω τα μάτια αυτά μα αυτή τη φορά δεν μπορούν να μου απαντήσουν....όσο κι αν τα ρωτάω.... -Ηλήθιε καθρέφτη....θέλω να σε σπάσω...........Είμαι 25....

Και τα χρόνια πέρασαν, και ποτέ δεν κατάφερα να καταλάβω ακόμα και τώρα στα τριάντα μου τι κρύβουν αυτά τα μάτια…. Γυρίζω ξανά πίσω το χρόνο, παλεύω να καταλάβω, να τα διαβάσω μέσα από τις αναμνήσεις μου….μάταια. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα στον κόσμο μας περίεργα πράγματα όπως εκείνα τα μάτια….Αλλιώς θα ήταν πολύ βαρετά όλα. Λοιπόν αγαπητοί συνταξιδιώτες μου….θα με βοηθήσετε να καταλάβω;
Τα σχόλιά σας δεκτά στο selidotaksidiotis@gmail.com. :) για τους νέους επισκέπτες μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: