Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Αηδία

Πάρτι σε μνημεία, διάσημοι, πλούσιοι, κλέφτες, δημοσιογράφοι, πόρνες πολυτελείας, πολιτικοί….και ένας λαός…….. ένας λαός αποχαυνωμένος να εξακολουθεί να ασχολείται με τα σκουπίδια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να τα δοξάζει κιόλας…δίνοντας δύναμη στη σαπίλα…Μετά βγαίνουμε και λέμε τς τς τς τι κακός κόσμος είναι αυτός…;- -τι βρωμιά -τι ηθική ισοπέδωση…….Πόσο γελοίοι είμαστε, πόσο ηλίθιοι, πόσο λίγοι…. Σαν να αδειάζουμε τα σκουπίδια της τουαλέτας στο σαλόνι μας και μετά να λέμε τι στο καλό βρωμάει σκατά;….Τί;;;;;
Είμαστε για κλάματα, πόσο θυμώνω όταν το σκέφτομαι, θυμώνω τρελά…
Κλείσε κυρά Κατίνα των 20 ετών τη σαπουνόπερα και άντε να δουλέψεις, άσε τη μούρη και το gel εραστή της πλάκας των 30 ετών και κάνε κάτι για τον κόσμο…άλλαξε στάση, αντίληψη ,συμπεριφορά…κουνήσου γαμώτο. Δείξε στα παιδιά σου ώριμε πατέρα πως η ζωή δεν είναι μόνο μπάλα και χουλιγκανισμός, απόλαυση δεν είναι μόνο να μεθάς και να πηδάς σα σκυλί και ανοιχτό μυαλό δεν είναι η ικανότητα να κρίνεις ποιος χόρεψε ή τραγούδησε καλύτερα στις εκπομπές που απευθύνονται σε γιαγιάδες….έλεος.
Βρίστε με, κρίνετέ με, πυροβολήστε με αλλά ποτέ δεν θα γίνω σαν εσάς. Πάντα θα έχω την στοιχειώδη αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό και θα κοιτάζω υπερήφανα το είδωλό μου στον καθρέφτη. Γιατί δεν συμβιβάζομαι, δεν κλέβω, δεν εκμεταλλεύομαι τους άλλους και πάνω από όλα δεν αναλώνω τη σκέψη και το χρόνο μου κοιτάζοντας το χαζοκούτι που έχει μετατρέψει τον κόσμο σε μια ατέλειωτη μαλακοσύναξη. Αλλάζω τα πάντα γύρω μου…αλλάζω τον εαυτό μου, τα όνειρά μου και πάνω από όλα δυναμώνω τη φωτιά της ψυχής μου…την τροφοδοτώ με όνειρα και πίστη… και ο κόσμος σιγά σιγά θα αλλάξει…θα δείτε… Φτύστε τα ρεμάλια, αγνοήστε τα στερεότυπα, δείτε μπάλα αλλά μην τρελαίνεστε,,,, κοροϊδεύουν σε βάρος σας οι βιομήχανοι του αθλητισμού είμαι σίγουρος. Αγοράστε όμορφα ρούχα εσείς οι κοπέλες, απολαύστε την ομορφιά και τα νιάτα σας αλλά μην μετατρέπετε τους εαυτούς σας σε ανορεκτικά θύματα- έρμαια των δήθεν σπουδαίων ανδρών. Αγαπήστε ξανά τον εαυτό σας, διαβάστε, θυμηθείτε ποιοι είμαστε, ταξιδέψτε με την ψυχή σας, απολαύστε την αληθινή ζωή, αγαπήστε τον άνθρωπο και όχι το σιλικονάτο στήθος, το cabrio αυτοκίνητο ή τη βίλλα στη Μύκονο….ξυπνήστε γιατί χανόμαστε….!!! Θα μετατραπούμε σε άβουλα χοιρίδια του καναπέ σαν εκείνους που χρόνια κοροϊδεύαμε…… Καλό απόγευμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: