Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

:)

Μη με κοιτάζεις στα μάτια, γιατί φοβάμαι μήπως διαβάσεις την ψυχή μου. Μη με αγκαλιάσεις γιατί φοβάμαι μη μου την κλέψεις για πάντα. Μη με αγαπήσεις γιατί φοβάμαι ότι κάποια μέρα θα σε χάσω…….. ( από το ημερολόγιο ενός χαζού. Δικό μου είναι, απλά ήθελα να το κάνω να φανεί πιο επίσημο χαχα !)

Παράξενες οι ικανότητες των ανθρώπων, παράξενα τα όσα κρύβουν μέσα τους και με έκπληξη καμιά φορά ανακαλύπτουν. Ικανότητες και δεξιότητες που ούτε καν φαντάζονταν πως έχουν, ταλέντα και μοναδικά χαρίσματα που δεν έψαξαν ποτέ τους να τα βρουν, κάνουν ξαφνικά την εμφάνισή τους και αλλάζουν για πάντα τις ζωές.
Η Άννα ερωτεύτηκε και έγινε ποιήτρια, ο Αλέξης πόνεσε και έμαθε να ζωγραφίζει, η Σοφία έμαθε να σκέφτεται το ταξίδι και γύρισε τον κόσμο. Κι εγώ, αποφάσισα να αλλάξω τον κόσμο και κατάλαβα πως μπορώ να αλλάξω τον εαυτό μου, πράγμα που θεωρούσα αδύνατο.
Με μια διάθεση καλοκαιρινή και έναν αέρα ολόφρεσκο σας καλωσορίζω και σήμερα στο πλοίο μας και σας ενημερώνω πως ξεκινάμε άμεσα με προορισμό…το καλύτερο… για όλους μας. Ας προσθέσουμε φως στο σκοτάδι, ας αγγίξουμε όσα φοβόμαστε χρόνια, ας σπάσουμε τις αλυσίδες του δήθεν που μας κρατάνε δεμένους και ας αγαπήσουμε δυνατά ξανά τον εαυτό μας και τον κόσμο μας. Καλημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: