Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Αυτοπεποίθηση...

Άφησα τη λιακάδα να ξεπλύνει την λιποψυχία μου, αρωμάτισα την ψυχή μου με το άρωμα της πίστης, γέμισα ξανά τις δεξαμενές της δύναμής μου από τα αποθέματα της κρυφής μου ποίησης... και έτσι... ξεκίνησα τη μέρα μου σήμερα, με σκοπό...τον κόσμο ολόκληρο να αλλάξω.
Άλλωστε το είπε και ο Kαζαντζάκης
"Ν' αγαπάς την ευθύνη.
Να λες:Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."
Έτσι κι εγώ, βάλθηκα απόψε την Γη ολόκληρη να φέρω βόλτα, να την συγχρονίσω με τις δικές μου στροφές...έτσι για να την αντέξω καλύτερα. Μπορώ λέτε να τα καταφέρω;;; Θα δούμε.....Κι αν όχι, όλοι σας θα ξέρετε καλά πως προσπάθησα και προσπαθώ...Θα σας κοιτώ στα μάτια περήφανος για μένα..και στο βλέμμα μου θα λάμπει το φως, εκείνο που χρόνια έκρυβα γιατί φοβόμουν μην τυφλώσει τους μικρούς, μην τυφλώσει ακόμα κι εμένα τον ίδιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: