Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Μέσα σε ένα όνειρο...

Μέσα σε ένα όνειρο είδα ξανά τον κόσμο να αλλάζει, τα τείχη να πέφτουν, την ελπίδα να ανθίζει για όλο τον κόσμο... -- Μέσα σε ένα όνειρο σε γνώρισα, όταν ακόμα ήμουν παιδί και η ψυχή μου ήταν καθαρή και διάφανη σαν τις ακτίνες του ήλιου... -- Μέσα σε ένα όνειρο τόλμησα... τα πάντα να αλλάξω και να φέρω τον κόσμο στα μέτρα μου.... -- Μέσα σε ένα όνειρο έσπασα του φόβου τις αλυσίδες και άφησα ελεύθερο το λευκό άλογο της τρέλας μου... να καλπάσει δυνατά... -- Μέσα σε ένα όνειρο κατάφερα να αγαπήσω ξανά του κόσμου τα ελαττώματα...μα πρώτα τα δικά μου... -- Μέσα σε ένα όνειρο νίκησα τον εσωτερικό μου πόλεμο μεταξύ των θέλω και των πρέπει μου... -- Μέσα σε ένα όνειρο σου γέλασα πλατιά... γιατί ήξερα πως μπορείς τα όνειρα να βλέπεις.... -- Μέσα σε ένα όνειρο φλέρταρα με τον τρόμο και τον νίκησα μέσα στο ίδιο του το κάστρο... -- Μέσα σε ένα όνειρο κατάφερα... τον εαυτό μου να κρίνω και να τον βελτιώσω τελικά.... -- Μέσα σε ένα όνειρο χάραξα την πορεία μου και ξεκίνησα ξανά για νέα λιμάνια, για νέες φουρτούνες, για νέα ηλιοβασιλέματα και ανατολές.... -- Μέσα σε ένα όνειρο...απόλαυσα την πραγματικότητα.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: