Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Όνειρα;

…Προσπάθησα ….προσπάθησα πολύ για να γράψω ξανά για τα όνειρα, τους στόχους κι τις επιθυμίες μας. Όμορφο θέμα και ένοιωσα πως έχω πολλά να πω…. Γελάστηκα όμως…Δεν έχω τίποτα να πω σχετικά. Στο παρελθόν προσπάθησα και πάλι, εξέθεσα κάποιες από τις σκέψεις μου….μα τίποτα αρκετό. Δύσκολο να γράψω…πάντα έμοιαζε εύκολο (κυρίως όταν επρόκειτο για φθηνές διαδικτυακές, blogίστικες αμπελοφιλοσοφίες) μα όχι πια.
Τα παρατάω; ………θα δείξει. Ξέμεινα μάλλον από πρώτες ύλες…κρίμα. Οι ίδιες λέξεις, οι ίδιες εκφράσεις, παπαγαλίζονται ξανά και ξανά στο χαρτί μου. Νομίζω βαρέθηκα ακόμα κι εγώ τον τρόπο που γράφω…. Μεγαλομανία, βλακεία…τι νόμιζα;…Ας είναι….
Όνειρα; Τι είναι τα όνειρα; Καλοραμμένες χρόνια στολές που μας φοράνε από μικρά παιδιά. Γάμος, λεφτά, λεφτά ξανά, παιδιά, εξοχικό, λεφτά, παιδιά ,λεφτά, διακοπές, σκύλος, λεφτά. Τρίχες και μάλιστα φυσικά κατσαρές….
Όνειρα; Εφηβικές σκέψεις ουτοπικές για ένα κόσμο νέο; Για ένα κόσμο διαφορετικό, αλλαγμένο, καλύτερο; Μαλακίες….μεγαλώνοντας, μεταμορφωνόμαστε όλοι μας στον ίδιο μαζο-βιο-χυλό χλαπάτσα…… Ίδια γεύση, ίδια δήθεν εξυπνάδα, ίδια θέλω…..
Όνειρα; Η κοπέλα που κοιτάζει στα μάτια το άλλο της μισό και καλά….τρελή για εκείνον και απόλυτα σίγουρη για όλα; Η κοπέλα που λίγο καιρό αργότερα διαπιστώνει πως οι άνδρες είμαστε γουρούνια και η ίδια πρέπει να γίνει ανορεκτικό τσουλάκι για να νοιώθει ανεξάρτητη και σύγχρονη γυναίκα;………
Τι να πω κι εγώ για τα όνειρα μικρή χιονάτη; Εφιάλτες αν θες να σου παρουσιάσω χιλιάδες…..Σπασμένα καράβια-όνειρα τσακισμένα σε χαζές ακτές όσα θέλεις…..
Ως πού μπορεί κανείς να φτάσει για τα όνειρα; Ως την ίδια την τρέλα; Ως την άκρη της Γής; Ως τα αστέρια; Και λοιπόν;;;;;;;; Όταν κατακτάμε οι αχάριστοι ένα όνειρο, αμέσως δεν επιδιώκουμε, άπληστα….κι άλλα…..κι άλλα….κι άλλα….; Πριν καν χαρούμε εκείνο που μόλις πετύχαμε;
Όνειρα…αγνά,βλέπω ακόμα στα μάτια των παιδιών…..μονάχα. Και με θλίβει η βεβαιότητα που έχω κάτι φορές ότι τα περισσότερα όνειρα στην προσπάθειά μας να τα πετύχουμε, μεταμορφώνονται σε εφιάλτες…….
Καλημέρα σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια: