Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Γκρίνια...

Γαμώτο κρύωσα άσχημα…. Βήχω σαν φυματικός…μάλλον γερνάω….
Γαμώτο….τι θα γίνει με την Ελλάδα….όλα δείχνουν χάλι και μάλλον ο Γιωργάκης θέλει να την κάνει.....κακό αυτό….δεν πάμε καλά…Όταν ο πρωθυπουργός θέλει εκλογές…γιατί δήθεν πληγώνεται από τις κακές γλώσσες… με την κοινή μου λογική συμπεραίνω πως θέλει απλά να μην είναι εκείνος καπετάνιος.. όταν βουλιάξει η μαούνα- Ελλάδα…
Γαμώτο…οι μουσικές οι αγαπημένες….μου μοιάζουν λίγο ξένες σήμερα….Λες και άλλαξαν όλα μέσα μου…..
Γαμώτο… ψιλοβρέχει….δεν μου αρέσει η υγρασία…..με κάνει να πονάω σε όλα μου τα παλιά τραύματα ....με τσαντίζει….
Γαμώτο… βαρέθηκα να έρχονται όλοι οι υποψήφιοι καλλικρατικοί σύμβουλοι και να μου κάνουν τους δήθεν ευγενικούς χαριτωμένους συμπολίτες….μοιάζω γαμώτο με τόσο μαλάκας;;;;
Γαμώτο θέλω να γκρινιάξω άσχημα…(λες και δεν το κάνω ήδη χεχεχε)….θέλω να δείρω κάποιον…..χμ λες τον καθρέφτη μου; Άσε δεν είναι καλές εποχές για 7 χρόνια γρουσουζιά….;)
Σας αφήνω…πολλά είπα…εύχομαι η μέρα σας να είναι καλύτερη από τη δική μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: