Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Θετική σκέψη!

Πόσο χαίρομαι που οι άνθρωποι με γέμισαν με ψέματα… χαίρομαι πραγματικά γιατί έμαθα να βλέπω καθαρότερα την αλήθεια…
Πόσο μου αρέσει που οι άνθρωποι φωνάζουν σαν τρελοί γύρω μου διαρκώς…έτσι απολαμβάνω περισσότερο την ησυχία μου... όταν την έχω…
Πόσο χαίρομαι που οι πολιτικοί μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα με τόσο θράσος, γιατί επιτέλους τώρα που πλησιάζουν οι εκλογές θα μπορέσω να εξασκήσω την καλλιτεχνική μου ικανότητα στη ζωγραφική….Σκέφτομαι να ζωγραφίσω γεννητικά όργανα φέτος….εσείς;
Πόσο χαίρομαι που η εφορία έχει διαλύσει τον κόσμο με τις έκτακτες εισφορές….έτσι θα αδειάσουν οι τσέπες μας από περιττά χρήματα και θα αφήσουμε σκυλάδικα και λοιπές διασκεδάσεις στην άκρη. Ίσως έτσι να γίνουμε σοφότεροι αρχίζοντας να διαβάζουμε βιβλία, μιας και η ΔΕΗ θα μας έχει κόψει το ρεύμα και δεν θα έχουμε τηλεόραση!!!!!
Πόσο χαίρομαι που το φαγητό θα είναι λιγοστό πια στο τραπέζι μας….επιτέλους θα αρχίσουν να διαγράφονται οι κοιλιακοί που τόσα χρόνια γυμνάζω κι εκείνοι μένουν πεισματικά κρυμμένοι κάτω από το λίπος μου…
Πόσο χαίρομαι που πλέον βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο……. Τι λέτε; Μπορείτε κι εσείς να μου κάνετε παρέα……;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: