Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Κατακτώντας τον εσωτερικό έλεγχο...

Ακόμα ένας αγώνας ξεκίνησε στο ρινγκ της σκέψης μου, σχεδόν δύο μέρες πριν. Αποφάσισα και φέτος να κάνω τη διαφορά, να ξεκινήσω από την αρχή και ίσως το 2012 αντί για το τέλος του κόσμου....να τα καταφέρω. Φοβάμαι, δεν σας κρύβω, φοβάμαι γιατί ο αντίπαλός μου είναι αρκετά δυνατός και στο παρελθόν με έχει νικήσει πολλές φορές....;Oμως έχω ανάγκη μεγάλη, να πιστέψω πως αυτή τη φορά μπορώ πραγματικά να τα καταφέρω. Θα ζητήσω μια χάρη μονάχα από όλους εσάς που ακόμα διαβάζετε τις σκέψεις μου....Θα ήθελα να σας ζητήσω να μου χαμογελάσετε όπου κι αν είστε κι εγώ να ξέρετε θα νιώσω το χαμόγελό σας και θα προσπαθήσω ακόμα περισσότερο....Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε αυτή την Άνοιξη το σκοτάδι να φύγει τρομαγμένο από τον δρόμο μας.....Καλό βράδυ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: