Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

...

Κάποτε θέλησα να γίνω τραγουδιστής…μα όταν ηχογράφησα τη φωνή μου και μετά την άκουσα… απογοητεύτηκα. Λες και οι νότες με κορόιδευαν από το μπαλκόνι του πενταγράμμου για την κακοφωνία μου…..ας είναι…θα βρω κάτι άλλο…
Κάποια άλλη φορά, αποφάσισα να γίνω συγγραφέας, αγόρασα λοιπόν νέα πέννα, πολλές λευκές σελίδες και ρίχτηκα στο παιχνίδι. Μα τα γράμματα κι εκείνα, λες και συνωμότησαν με τις νότες μου, έσκασαν στα γέλια μόλις διάβασαν τα πρώτα μου κείμενα….ας είναι όμως…. είπα ξανά….θα βρω κάτι άλλο…
Μετά…αποφάσισα να γίνω blogger, έφτιαξα λοιπόν τον ΣΕΛΙΔΟΤΑΞΙΔΙΩΤΗ και ενίοτε όταν η ψυχή μου συγχρονίζεται ελαφρώς με τα δάχτυλά μου, σας γράφω…μου γράφω, γράφω γενικότερα και με γράφουν, επειδή δεν ξέρω να γράφω…. χαχαχαχαχα….ας είναι…
Σήμερα λοιπόν σκέφτομαι, αναρωτιέμαι ξανά τι στο καλό να γίνω τελικά; Έχω ψιλό στερέψει όμως από ιδέες και δεν ξέρω σε πια κατεύθυνση να στραφώ….καμιά βοήθεια;;;;;;;;

2 σχόλια:

fiorela είπε...

Για το τραγουδιστής δεν το συζητάμε, είσαι κακοφωνος. Δόξα στον ύψιστο που σε φώτισε και το κατάλαβες και σταμάτησες να τραγουδάς, δεν αντεχόσουν άλλο. Για το συγγραφέας/blogger έχω ένα εξαιρετικό project για σένα, πολύ πρωτότυπο και με πολύ κλάμα νιεχνιεχνιεχ θα βγάλουμε δισεκατομμύρια (καρούμπαλα). Όσο για την υπαρξιακή σου αναζήτηση, όπως καταλαβαίνεις η απάντηση είναι μία: πρετζελάαααααας....

Φιλιά Κανακάρη!

selidotaksidiotis είπε...

:) xxaxaxaxa