Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη...

Προς τον Άγιο Βασίλη

Αν και λίγο μεγάλος αποφάσισα να σου γράψω ένα γράμμα κι εγώ…. Ίσως επειδή ποτέ δεν σου έγραψα σαν παιδί…ίσως πάλι επειδή αποφάσισα στα 30 μου να γυρίσω ξανά στην παιδική μου ηλικία, μήπως και διορθώσω τίποτα… Ας είναι….
Ξέρω πως δεν ήμουν καλό παιδί φέτος… ούτε πέρυσι… ούτε…..τι να λέμε τώρα….Γενικά δεν ήμουν ποτέ αρκετά καλό παιδί…αλλά προσπαθώ…ειλικρινά, προσπαθώ πολύ να γίνω…. Ελπίζω να σου φτάνει η προσπάθεια…. ελπίζω…
Περνάω όμως στην ουσία, μιας και ξέρω πως ο χρόνος σου είναι περιορισμένος με τόσα γράμματα που λαμβάνεις… Θέλω λοιπόν αγαπητέ Άγιε να σου ζητήσω κάτι πολύ ξεχωριστό για μένα… Δεν θέλω ούτε καινούργιο αυτοκίνητο…ούτε χρήματα…ούτε δόξα… Θέλω απλά ένα απλό και μαζί σύνθετο πράγμα…. ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ…. Μη γελάς Άγιέ μου…. Για μένα θα ήταν αυτό το καλύτερο δώρο που θα λάμβανα ποτέ στη ζωή μου…. Βλέπεις, αν είχα αυτό το δώρο….αν τελικά αποφασίσεις να μου το χαρίσεις….θα μπορούσα να κάνω τα πάντα……αλήθεια σου λέω…. τα πάντα…. Ξέρω πως έχω πολλά ήδη στη ζωή μου, αλλά χωρίς το δώρο που σου ζητώ δεν μπορώ να απολαύσω τίποτα….Νοιώθω σαν διψασμένος ιδιοκτήτης γάργαρων ποταμών…. Μη γελάς Άγιέ μου…. Σαν να έχω στην κατοχή μου ποτάμια πεντακάθαρα και να μη μπορώ να σκύψω να γευτώ το νερό τους….. Άσχημο συναίσθημα…αλήθεια σου λέω… Διαφεντεύει σαν τύραννος τη σκέψη μου μια ομίχλη και μια δίψα παράξενη…μια ομίχλη φωτεινή και σκοτεινή μαζί….Πάρε λοιπόν το έλκηθρο σου και πετώντας κόψε στα δύο αυτή μου την καταχνιά…. και άσε το μυαλό μου να ξεδιψάσει….. Κι εγώ θα προσπαθήσω ακόμα πιο σκληρά να αλλάξω τον κόσμο όλο….θα το παλέψω……ξεκινώντας από εμένα….
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου Άγιε Βασίλη και εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχεις φέτος…Είθε πάντα να μοιράζεις όμορφα όνειρα στα παιδιά….. και γαλήνη στον κόσμο…….

Τάσος...





Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας! Να θυμάστε πάντα να χαμογελάτε ;)

2 σχόλια:

fiorela είπε...

"Ξέρω πως δεν ήμουν καλό παιδί φέτος… ούτε πέρυσι… ούτε…..τι να λέμε τώρα..."

Τι να λέμε τώρα...

Κανακάρηηηηηηηηηη Καλά Χριστούγεννα

Kostas είπε...

Kala Xristougena!