Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Στο 2011....

Θα με βοηθήσεις να τα καταφέρω; Θα με βοηθήσεις να γκρεμίσω τα τείχη και να ελευθερώσω ξανά τα φυλακισμένα όνειρά μου; Λες να τα καταφέρω να κάνω και πάλι δική μου τη μαγική σκόνη των ταξιδευτών; Μπορεί και να πετάξω ξανά…..; Θα με βοηθήσεις;
Θα με οδηγήσεις και πάλι στις λεωφόρους της νίκης; Θα χαράξουμε μαζί πορεία προς το φως ξανά; Λες να μπορώ να νικήσω; Υπάρχει άραγε νικητής και ηττημένος στη μάχη με τη σκέψη σου την ίδια;
Θα μου τραγουδήσεις ξανά τις μελωδίες εκείνες που με έπαιρναν από το χέρι και με ταξίδευαν στα αστέρια; Θα αφήσεις την σάλπιγγα του διαμαντένιου βασιλείου να αναγγείλει ξανά την άφιξη της νέας αυγής;
Θα με αγγίξεις ξανά σαν αεράκι δροσερό και καυτό μαζί; Θα φέρεις με το φύσημά σου χαρμόσυνα νέα από μακριά για μια ελπίδα που γεννιέται και πάλι μέσα από τις στάχτες της?
Θα ταξιδέψεις μαζί μου σε εποχές ξεχασμένες; Θα ανακαλύψεις μαζί μου ξανά το μαγικό ελιξίριο της νιότης; Θα μεταμορφωθείς μαζί μου σε κάτι όμορφο και μοναδικό;
Θα υφάνεις μαζί μου νέα στρωσίδια για το κρεβάτι των ονείρων μου; Θα αφήσεις το μετάξι και το χρυσάφι σου να στολίσει τα νυχτερινά μου ταξίδια;
Θα μεταμορφώσεις το μολύβι μου σε καλέμι για να σκαλίσω ξανά, ατάλαντος, μα γεμάτος πίστη τη μορφή του ξεχωριστού;


2 σχόλια:

fiorela είπε...

Αγαπητέ Τάσσο,

Είπα να σου δώσω όλα αυτά που ζητάς. Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, αμφιταλαντεύτηκα... Μετά αποφάσισα αντί για όλα αυτά να σου στείλω τη νυφίτσα να σου κατσικωθεί στην Ελλάδα να σου ψήσει το ψάρι στα χείλη - είπα θα'χει πιο πολλή πλάκα...

Ελπίζω να με συμπαθάς για την απόφασή μου αυτή, αλλά το χιούμορ είναι το οξυγόνο της ζωής, λέει το πρωτοξαδερφάκι μου το 2010. Επίσης μου λέει να σου πω Παρίσι-σωβρακοφάνελο (κειμήλειο) - μανιτάρια, αλλά δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

2011

selidotaksidiotis είπε...

xaxaxaa eleossssssss