Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Μια Παρασκευή........

Κόλαση αγαπητοί ταξιδιώτες μου η σημερινή μέρα!!!! Από τη μία η απεργία των μέσων με το μετρό να με κοροϊδεύει δυο φορές στην αποβάθρα κι εγω καταιδρωμένος πίσω του να το βλέπω να απομακρύνεται και από την άλλη το κεφάλι και το στομάχι μου να παίζουν άσχημα παιχνίδια.... Ζάλη, ανακατωσούρα και πάει λέγοντας... λες και σε μια στιγμή το σκοτάδι με νίκησε για πλάκα ξανά..... Άγρια μέρα......
Επειδή όμως όλες οι τούρτες (ξέρεις , εκείνες που σου εκσφενδονίζει η ζωή στη μούρη), έχουν και το κερασάκι τους, το αυτοκίνητό μου, ζηλευοντας προφανώς τη δική μου τρέλα, αποφάσισε να τα παίξει κι εκείνο ! Άναβα το δεξί φλας... δούλευε το αριστερό !!!! Άναβα το αριστερό....δεν δούλευε τίποτα....!!! ΈΛεος.....
Επειδή όμως δεν θέλω να με πείτε γκρινιάρη (Ακούς Πέτροοοο,,,,) και γεμάτος πάντα σεβασμό για τον κανόνα του κύκλου ( ξέρεις εσύ !!!!) μπορώ να πω πως η μέρα μου ήταν ευχάριστα παράξενη απο την άλλη!!! Λες και περίεργες δυνάμεις ( ουυυυυυυ ) θέλησαν να εξισορροπησουν με κάποιο τρόπο τη μέρα μου.... Πήρα λοιπόν ένα ταξί με οδηγό έναν λιγούρη,πλην όμως χαριτωμένο οδηγό και στο δρόμο ( εξαιτίας της απεργίας και της ταλαιπωρίας που πέρασα για να βρω ταξί) αποφασίσαμε να εξυπηρετήσουμε ακόμα δύο συμπολίτες μας.. Ο πρώτος, γλυκήτατος κύριος, γιατρός στο επάγγελμα και ωραίος τύπος, μου μίλησε για τα νεφρικά φίλτρα μόλις διαπίστωσε το ενδιαφέρον μου για την ιατρική επιστήμη... Έτσι για να δεις τι μπορείς να μάθεις στο δρόμο!!!!! Η πραγματική έκπληξη όμως, ήταν η δεύτερη πελάτισσα που συμπλήρωσε την παρέα μας μόλις αφήσαμε τον γιατρό.....
Να σκεφτείς αγαπητοί μου είπε ότι πρέπει να ασχολούμαι με τη φιλοσοφία, έπειτα από μια του ποδαριού ( η καλύτερα του δρόμο), μίνι τοποθέτησή μου σχετικά με κάποια θέματα .... Δύστυχο κορίτσι ..... Πως μπορούσα να της πω πως απλά είμαι ακόμα ένας καταθλιπτικός, μηδενιστης (ενίοτε Πέτρο ), μα κατά βάθος αισιόδοξος,παθολογικά ονειροπόλος, και γεμάτος ερωτηματικά άνθρωπος;;;;; Της χαρίζω λοιπόν τη σημερινή μου ανάρτηση και της εύχομαι πάντα νίκες...και όχι μονάχα στις δικαστικές αίθουσες!!!!
Καλό απόγευμα σε όλους σας!