Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Μόνο να είμαστε καλά και να μου γελάς!

Μόνο να μου γελάς κι εγώ για χάρη σου θα κονταροχτυπηθώ με το σκοτάδι, θα πολεμήσω τη νύχτα και θα νικήσω χαμένες μάχες….Φτάνει να μου γελάς κι εγώ θα αλλάξω τον κόσμο και την ιστορία για χάρη σου, θα προσθέσω χρώμα στο γκρίζο του παρόντος και θα χαράξω αφιερώσεις ξανά στα παγκάκια των ονείρων…φτάνει να μου γελάς!

Γιατί στο γέλιο σου είδα ξανά του κόσμου τη μαγεία, στα μάτια σου βρήκα ξανά τη χαμένη μου φωτιά, εκείνη που θα λιώσει τα ατσάλινα κάγκελα από το κελί μου και θα ελευθερώσει τον άνεμο που φυλάω μέσα μου....Κι εκείνος ελεύθερος πια, θα σαρώσει από τον κήπο μας της μνήμης τα σκουπίδια και θα φέρει ξανά την αλλαγή, για χάρη σου!
Και δεν θα αφήσουμε κανένα όνειρο πια να χαθεί...κανένα!

                                                                                          Στο μικρό μου πρίγκιπα!

        

Δεν υπάρχουν σχόλια: