Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

....

Να νικήσω το φόβο, να φωτίσω τη νύχτα, να περάσω τα εμπόδια.....να τα καταφέρω....
Θυμάμαι......ξανά.....
- Τον χάρακα τον λένε και κανόνα!!! Κοίτα, οι φακές φύτρωσαν, μεγάλωσαν ήδη....μαγικό!!!
-Παράτα με γαμώτο, δεν την παλεύω.....
- Τρέχω, προσπαθώ να ξεφύγω απο τη νωθρότητα της πλαστικοποιημένης μου σκέψης....μα ειμαι αργός......Παρόν ξανά......
Μοιάζω για λιγο νικητής, φωτιζω τον κόσμο γύρω μου.... Τα κατάφερα λεω ! Ναι γαμωτο τα κατάφερα !!!!
Και ύστερα έρχεται ξανα σαν καταραμένη νύφη η νύχτα....τρομάζει τα παιδιά μου...χαλάει τα λουλούδια μου...χύνει μελάνι επάνω στην καλλιγραφία μου....ξανά...Ο ποιητής φωνάζει, τα πρεπει φωνάζουν....μα ο ήχος δειλός πολυ....ίσα που ακούγεται....φοβάμαι....Ελπίζω όμως γιατι ξερω πως για κάθε σκοτάδι της σκέψης, υπαρχει κάπου εκεί και ενα φως.....
Καληνύχτα σας....

Δεν υπάρχουν σχόλια: